2010. szeptember 7., kedd

Nyaklánc

Az egyik amerikai blogoldalon láttam egy jópofa nyakláncot. De mivel angolul nem tudok, és akkor még eszembe se jutott a fordítóval lefordíttatni, nem is jöttem rá, hogy mivel van kitömve. Úgy láttam, hogy valami édességgel :O
A lánc tetszett, a szivacsból is maradt még, így összehoztuk Rékával ezt az ékszert.

A mi láncunk hozzávalói:
háztartási fólia, szivacsdarabok, bármi, ami kötözésre alkalmas és tetszik - nálunk ez szép csillogós szalag volt.

A fóliából akkora darabot vágtunk, amekkora hosszú láncot akartunk készíteni. A szélére egyforma távolságokra ráraktuk a szivacsdarabokat, majd rátekertük a fóliát. Az utolsó fázisban a szivacsok melletti részeket összekötöztük a szalagdarabkákkal.
Természetesen Réka babájának is készült egy lánc.







3 megjegyzés:

  1. Igazán nagyon ügyesek vagytok, Réka szép, nagy kislány lett, a multin meg nagyon pici az avatar képen! Köszi a szuper ötleteket!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) A multin már elfelejtettem, hogyan kell avatar képet cserélni. :))

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Bekukkantottam hozzád ki vagy és itt ragadtam. De jó kis kreatív és játék ötletek vannak nálad!

    Ági

    VálaszTörlés