2009. augusztus 3., hétfő

Papucs




Az interneten találtam az ötletet (sajnos hiába kerestem a linket, nem találtam meg). Ma mi is megcsináltuk ezt az édes kis papucsot. Azt hittem pikk-pakk készen leszünk, hát tévedtem....
Kartonból vágtuk ki a talpat, nem is volt olyan egyszerű a megfelelő méretet eltalálni. Majd a talpformát három helyen kilyukasztottuk, zsenília drótra fűztünk gyöngyöket, és kialakítottuk a papucsot. Vigyázni kell, hogy a gyöngyök ne nyomják a gyerkőc lábujjait. Réka most is ezeket a papucsokat koptatja :)))

2 megjegyzés:

  1. Szuper! Szerintem ezt még dekorgumiból is meglehetne csinálni. Mondjuk 2-3 lapot összeragasztani, hogy vastagabb legyen. :-)

    VálaszTörlés
  2. Katus, jó ötlet, még puhább is lenne, jobban idomulna járás közben. Köszi :)

    VálaszTörlés